تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.
فروشنده
کد کاربری 18569
تاریخ عضویت
۱۴۰۲/۵/۱۴
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تهران
-
-
Innovative human resource management strategies during the COVID-19
-
-
ترجمه مقاله: Transformational leadership and work engagement: Exploring the mediating role of structural empowerment
-
ترجمه مقاله: Expanding competitive advantage through organizational culture, knowledge sharing and organizational innovation
-
اندیشیدن بدون مقایسه غیر قابل تصور است. بدون مقایسه، کل تفکر و پژوهش علمی نیز غیر قابل تصور است.
-
اصلاح نظام اداری و روابط بخش عمومی سالهاست که از مهمترین مسائل مورد توجه در ایران و تقریباً همه کشورهای جهان است. فقدان کارامدی و کارایی لازم، فرایندهای پیچیده و نابهینه، رفتارهای غلط کارمندان و فساد اداری ازجمله دغدغهها و مسائل مردم بوده است.
-
در حال حاضرنظام اداري کشورهاي توسعه نیافته بدلیل برخورداري از ضعف هاي گوناگون از کارآیی و اثربخشی لازم برخوردار نبوده و این موضوع باعث گردیده تا دستگاه اداري در مقابل حجم بالایی از منابعی که می بلعد نتایج و دستاوردهاي اندکی را به بار آورده و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم نماید
-
فرق بین ساختار بوروکراتیک و غیر بوروکراتیک در ساختار سلسله مراتب، تمرکز و تقسیم کار و ثبات است.ظهور ساختار غیربورکراتیک بمعنای مرگ بوروکراسی نیست.
-
پویایی گروهی به اعضای گروه کمک می کند تا بهتر و اثر بخش تر بتوانند در گروه کار و تلاش کنند.بنابراین گروه می تواند تاثیر زیادی بر ارزشها،نگرش ها و هنجارهای رفتاری افراد داشته باشد و فعالیت های کاری اعضای خویش را تداوم بخشد.