تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

آیا آی‌فون خود را به iOS 9 ارتقا داده‌اید؟ این روزها فهرست‌هایی متنوعی از ویژگی‌های iOS 9 این سو و آن سو منتشر می‌شود، اما یک ویژگی کوچک، در میان انبوه این ویژگی‌ها، ممکن است باعث شود که شما زودتر آی‌فون خود را به‌روز کنید!

9-18-2015 9-23-57 AM

خیلی‌ها، از جمله من میانه‌ای به پاسخ دادن به شماره‌های ناشناس ندارند. دلایل هر کس ممکن است متفاوت باشد: کمبود وقت، احساس اضطراب و ناراحت شدن از اینکه ممکن است یک تماس‌گیرنده که هویت‌اش مشخص نیست، وقت آدم را بگیرد یا اصلا مزاحم آدم بشود.

به همین خاطر خیلی‌ها وقت، به این تماس‌های ناشناس پاسخ داده نمی‌شود. اما همین کار ممکن است باعث شود که یک نفر فرصت یک معامله یا یک مکالمه با دوستی را که واقعا دل‌تنگ‌اش بوده، از دست بدهد.

حالا کار جالبی که iOS 9 می‌کند، این است که در ایمیل‌های شما می‌گردد، بلکه بین شماره تلفن ثبت شده در ایمیل‌ها و تماس، یک مطابقت پیدا کند. در این صورت در صفحه نمایش می‌نویسد که ممکن است تماس‌گیرنده فلانی باشد.


9-18-2015 9-19-05 AM

این ویژگی نسبتا خوب است، اما مسلما کامل نیست. مثلا:

شاید بهتر باشد که در هنگام تماس نانشناس، علاوه بر جستجو در ایمیل‌ها، دو کار دیگر هم انجام شود:

۱- جستجو در پیامک‌ها: خیلی وقت‌ها می‌شود با مرور پیامک‌ها قبلی، پی به هویت شخص ناشناس برد. ما همیشه شماره ارسال‌کننده پیامک را در گوشی ذخیره نمی‌کنیم.

۲- نشان دادن دفعات قبلی تماس همان شماره: ما خیلی وقت‌ها تنبلی می‌کنیم و یک شماره را ذخیره نمی‌کنیم. اما مثلا اگر بدانیم که ظهر دیروز، به همان شخص زنگ زده‌ایم، می‌توانیم حدس بزنیم که تماس‌گیرنده چه کسی است.

آیا در اندروید یا iOS اپلیکشنی را می‌شناسید که دو کار بالا را انجام بدهد؟

به عنوان یک نرم‌افزار کمکی من کار با Truecaller را توصیه می‌کنم. (اندروید – iOS)

9-18-2015 9-20-05 AM

منبع: یک پزشک
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...