تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

 دانشگاه آزاد اسلامی در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تاثیرگذار دنیا از نظر تعداد استنادات بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز، قرار گرفت.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز (آی.اس.آی) فهرستی از موثرترین دانشگاه‌های دنیا را منتشر کرده است.

این دانشگاه ها براساس تعداد استنادهایی که طی 10 سال گذشته دریافت کرده‌اند، انتخاب شده‌اند. این فهرست هر دو ماه یکبار به روز شده بطوری که دانشگاه‌ها مرتباً مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز، حذف می‌شوند و برحسب میزان اثرگذاری مشخص و مرتب سازی شده و در گام بعدی یک درصد برتر آنها که دارای بیشترین اثرگذاری بوده‌اند، انتخاب و معرفی می شوند.

بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز، 30 دانشگاه از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بوده وجود دارند.

در بین دانشگاه های جامع نام 12 دانشگاه از جمله دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، شیراز، تبریز، فردوسی مشهد، رازی، بوعلی سینا، کاشان، یاسوج، شهید باهنر، کرمان، ارومیه و سمنان به ترتیب اثرگذاری ثبت شده است.

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در لیست یک درصد دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفته و در این فهرست حضور دارد. همچنین دکتر محمد جواد دهقانی رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری وزارت علوم و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ضمن تبریک به دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخاطر کسب این موفقیت توفیق روزافزون این دانشگاه را در عرصه های بین المللی از خداوند مسالت کرد.

منبع: ایسنا
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...