تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ۲۰۰ هزار و ۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشورثبت نام کردند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آخرین مهلت ثبت نام درآزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۳ دستگاه اجرایی) برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس ، تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ فروردین ماه به پایان رسید.

وی  با بیان اینکه در مجموع ۲۰۰ هزار و ۲۸۸ نفردر این آزمون ثبت نام کردند، افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

http://www.farafile.ir/content/productpic/19490MTMxNQ__.jpg
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...