تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

علاوه بر کپی کاری مکرر از ظاهر و امکانات فرافایل، متاسفانه اخیرا مشاهده شده است که برخی سایت ها پا را فراتر گذاشته و اقدام به انتخاب نام هایی مشابه برند فرافایل برای خود می کنند. تیم فرافایل ضمن تکذیب هر گونه ارتباط با چنین سایت های کلاهبرداری، از مدیران فروشگاه های همکار تقاضا دارد بمنظور احترام به حقوق معنوی و قانونی سایر فروشگاهها، از انتخاب نام یا دامنه های گول زننده برای انتساب خود به فرافایل خودداری فرمایند.

در همین رابطه توجه همکاران گرامی را به مطلب قابل تامل زیر جلب می کنیم:

 برندینگ عبارت است از مجموعه تصمیمات و اقداماتی که برای خلق، توسعه و مدیریت یک برند انجام می گیرد و در صورتی که بی نقص و هوشمندانه انجام گیرد، می تواند منجر به آفرینش یک برند ناب شده و شروع به سودآفرینی برای کسب و کار یا شخص نماید.

شما به عنوان ایده پرداز یا مالک یک برند، زمانی که تفکر اصیل دارید، کپی کردن از دیگران در مسیر مدیریت برند خود را کاری ناپسند می دانید و یا حداقل تلاش می کنید این کار را با رعایت کامل اصول اخلاقی و در کمترین میزان ممکن انجام دهید، اما بر عکس، هنگامی که برای یک مدیر، اصالت در برند چندان اهمیتی ندارد، دست به هرگونه کپی کورکورانه از دیگران خواهد زد. اینگونه است که بازار، برند وی را همواره به عنوان یک برند دنباله رو و بی اخلاق خواهد شناخت.

کپی کاران و آنان که اخلاق را فدای سودآوری می نمایند، ممکن است در بازه های زمانی مختلف، آورده های مالی خوبی را نیز تجربه کنند. اما به چه قیمتی؟! اگر بپذیریم که همه چیز در کسب و کار سود نیست و ارزشهای دیگری نیز در کنار سود آوری وجود دارند، هرگز به خود اجازه نخواهیم داد کورکورانه کپی کرده و خود را به عنوان یک برند غیر اصیل، وابسته و دنباله رو معرفی نماییم.

منبع مطلب آموزشی: سایت آیدین نامدار
ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...