تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

بنابر اعلام سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس مصوبه مورخه 24 تیر 1394 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تغییراتی در گرایشهای رشته های مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد اعمال شده است.

بر این اساس رشته مدیریت بازرگانی به 6 گرایش: 1-بازاریابی 2-بازاریابی بین المللی 3-تجارت الکترونیکی 4-مدیریت استرانژیک 5-بازرگانی داخلی و 6-کارآفرینی تقسیم شده است.

رشته مدیریت دولتی نیز به گرایشهای: 1- توسعه منابع انسانی 2- طراحی سازمانهای دولتی، 3-بودجه و مالیه عمومی، 4-خط مشی گذاری عمومی ، 5-مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی ، 6-مدیریت تحول و 7-مدیریت رفتار سازمانی تقسیم شده است.

رشته مدیریت صنعتی نیز شامل گرایشهای: 1-تولید وعملیات ، 2-تحقیق درعملیات، 3-مدیریت عملکرد، 4-مدیریت زنجیره تامین، 5-مدیریت کیفیت و بهره وری، 6-مدیریت پروژه می شود.

بنابر اعلام وزارت علوم، این برنامه از تاریخ تصویب برای تمامی دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی کشور که طبق مقررات مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کنند برای اجرا ابلاغ می شود و برای دانشجویانی که بعد از تاریخ تصویب برنامه در دانشگاهها پذیرفته می شوند، لازم الاجرا است. برنامه های مصوب از تاریخ تصویب به مدت 5 سال قابل اجرا است و پس از آن قابل بازنگری است.
 برنامه درسی جدید رشته های مدیریت صنعتی، دولتی و بازرگانی و گرایشهای آنها در مقطع کارشناسی ارشد شامل مشخصات کلی (تعریف و هدف، طول دوره و شکل نظام، تعداد واحد درسی، نقش و توانایی، ضرورت و اهمیت) ، جدول دروس دوره و سرفصل دروس و منابع از طریق لینکهای زیر قابل دسترسی است.
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...