تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

فارنت: پس از انتشار چند نسخه بتا برای توسعه ‏دهندگان و چند نسخه بتا عمومی برای مشتریان، iOS 8.3 سرانجام توسط اپل نهایی شده است.



نسخه جدید سیستم‌عامل اپل در حال آماده شدن برای ارائه به تمام گوشی‏های آی‌فون سازگار با این نسخه است. iOS 8.3 بسیاری از مشکلات را برطرف کرده و علاوه‌بر این چند ویژگی جدید را نیز در خود دارد. در بین این ویژگی‏ها می‏توان به انتخاب‏گر شکلک‏های emoji، شکلک‏های emoji جدید و متنوع، پشتیبانی بی‏سیم از قابلیت CarPlay، تایید دو مرحله‏ای مشخصات اکانت‏های گوگل و قابلیت Apple Pay که برای شبکه UnionPay کشور چین آماده شده، اشاره کرد. چند اپلیکیشن نیز در این نسخه آپدیت‏های جزئی دریافت کرده‏ اند. به‏ عنوان مثال، Passbook، Messages و Photos. همچنین Siri اکنون از زبان‏های بیشتری پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس از طریق بلندگو را نیز ارائه می ‏دهد. علاوه‌بر این، شما می‏ توانید از این پس اپلیکیشن‏های مختلف را از فروشگاه اپل بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور اکانت خود، دانلود کنید.

منبع: دنیای اقتصاد
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...