تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

فیس‌بوک با ارائه سرویس‌هایی جدید در صدد رقابت همه‌جانبه با گوگل است.

امروز فیس‌بوک در کنفرانس توسعه دهندگان خود از ابزار جدیدی رونمایی کرد که قطعا خواب را از چشمان مدیران گوگل خواهد ربود. کاربران فیس‌بوک می‌توانند از امروز ویدیوهای قرارداده شده در شبکه‌ی فیس‌بوک را در دیگر سایت‌های دنیا نیز قرار دهند (قابلیت Embed).



تا پیش از این کاربران بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا نمی‌توانستند ویدیوهای این شبکه‌ی اجتماعی را در دیگر سایت‌های دنیا قرار دهند یا مشاهده کنند، اما از امروز این قابلیت فراهم شده است. امروزه وبسایت های یوتیوب (متعلق به گوگل) و Vimeo سردمدار این قابلیت در میان شبکه‌ی‌های به اشتراک گذاری ویدیو هستند.

کاربران در شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک روزانه 3 میلیارد بار پخش ویدیو را به ثبت می‌رسانند؛ عددی که به محض راه‌اندازی رسمی این سرویس یادشده به شکل قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. (برای مقایسه یوتیوب در سال 2012 توانست به رکورد 4 میلیارد بار پخش ویدیو دست پیدا کند.)

هر دو شرکت فیس‌بوک و گوگل درآمد مالی خود را از طریق تبلیغات تأمین می‌کنند.

تهدید فیس‌بوک در دسامبر سال گذشته و به دنبال آپلود بیشتر ویدیو در فیس‌بوک توسط صاحبان صفحات، در مقایسه با یوتیوب جدی شد. سپس در ماه فوریه و Super Bowl بود که سهم فیس‌بوک از تبلیغات این رویداد به 25 درصد رسید؛ در حالی که سهم یوتیوب به 74 درصد کاهش یافت. (سال پیش از آن این سهم کمتر از یک درصد برای فیس‌بوک در مقایسه با 94 درصد برای یوتیوب بود.)

وخامت شرایط گوگل زمانی به بیشترین حد خود می‌رسد که طبق گزارش وال استریت ژورنال گوگل هیچ سودی از یوتیوب و تبلیغات داخلی آن ندارد. این عدم سود در حالی است که یوتیوب یک میلیارد بیننده در سراسر دنیا دارد.

فیس‌بوک در کنفرانس توسعه دهندگان خود از دو ابزار LiveRail برای مقابله با سرویس تبلیغاتی DoubleClick گوگل و یک سرویس آنالیز به عنوان رقیب Google Analytics نیز پرده‌برداری کرد.

«مارک زاکربرگ» پیرامون مقایسه‌ی میان سیستم Embed فیس‌بوک و یوتیوب می‌گوید: "وقتی که ما چنین مسائلی را بررسی می‌کنیم، در مورد رقابت با یوتیوب فکر نمی‌کنیم، بلکه در مورد بهبود قابلیت‌های به اشتراک گذاری این محتواها توسط مردم فکر می‌کنیم."

منبع: دیجی کالا

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...