تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.
  • نمونه سوالات آزمون صلاحیت حرفه ای معماران تجربی سال 1400

    نمونه سوالات آزمون های صلاحیت حرفه ای معماران تجربی سال 1400، به همراه پاسخ

    37,000 تومان مشاهده
  • درایور دستگاه اسکنر ایسر Acer مدل Color Flatbed Scanner 170

    راه انداز Color Flatbed Scanner 170. درایور دستگاه اسکنر ایسر Acer مدل Color Flatbed Scanner 170. بعد از اتصال دستگاه به رایانه کمی صبر کنید تا شناسایی اولیه توسط ویندوز به پایان برسد. سپس با استفاده از بخش Device manager دستگاه اسکنر را یافته و با راست کلیک و انتخاب گزینه Update Driver Software .

    29,000 تومان مشاهده
  • فرم قرارداد نیرورسانی تامین برق

    نمونه قرارداد پیمانکار و کارفرما برای اجرای شبکه برق. فرم نمونه قرارداد پیمانکار و کارفرما برای اجرای شبکه برق با کیفیت برای پرینت گرفتن و امضاء که در دو فرمت Word و PDF قابل دانلود میباشد. در صورت لزوم میتوانید در فایل ورد اصلاحات مورد نیازتان را اعمال کنید و استفاده نمایید.

    29,000 تومان مشاهده
  • نمونه سوالات آزمون مهندسی معماری (اجرا) اردیبهشت 1402

    دانلود فایل Word سوالات آزمون مهندسی معماری (اجرا) اردیبهشت 1402 به همراه جواب از فرافایل. سوالات با رنگ قرمز مشخص شده اند و جواب ها با رنگ سبز. قابلیت اعمال تغییر در فایل برای دسته بندی سوالات وجود دارد.

    29,000 تومان مشاهده
  • نمونه سوالات آزمون مهندسی معماری (نظارت) اردیبهشت 1402

    دانلود نمونه سوالات آزمون مهندسی معماری (نظارت) اردیبهشت 1402، در قالب فایل Word به همراه پاسخ کلیدی. فایل ورد سوالات آزمون مهندسی معماری (نظارت) اردیبهشت 1402 به همراه جواب سوالات با رنگ قرمز مشخص شده اند و جواب ها با رنگ سبز. قابلیت اعمال تغییر در فایل برای دسته بندی سوالات وجود دارد.

    29,000 تومان مشاهده
  • فرم قدیمی پرسشنامه درخواست روادید جهت کشورهای شنگن (ایتالیا)

    فایل PDF پرسشنامه ویزا سفارت ایتالیا. فرم قدیمی پرسشنامه درخواست روادید جهت کشورهای شنگن (ایتالیا)، در قالب فایل pdf. فایل پرسشنامه قدیمی و با کیفیت هست که دو زبانه هست ، فارسی و ایتالیایی مخصوص قبول شدن بار اول و گرفتن ویزا و سفر به ایتالیا. من خودم با همین ویزا گرفتم و خوش یمن بود برام ...

    29,000 تومان مشاهده
  • درایور دستگاه اسکنر EPSON مدل Perfection V200

    راه انداز EPSON Perfection V200. درایور دستگاه اسکنر EPSON مدل Perfection V200. بعد از اتصال دستگاه به رایانه کمی صبر کنید تا شناسایی اولیه توسط ویندوز به پایان برسد. سپس با اجرای این فایل دستگاه توسط رایانه شناخته میشود و امکان استفاده از دستگاه فعال میشود. و یا بعد از اتصال دستگاه به رایانه ...

    29,000 تومان مشاهده
  • درایور دستگاه پرینتر Samsung مدل SPP 2020

    راه انداز Samsung SPP 2020. درایور دستگاه پرینتر Samsung مدل SPP 2020. بعد از اتصال دستگاه به رایانه کمی صبر کنید تا شناسایی اولیه توسط ویندوز به پایان برسد. سپس با اجرای این فایل دستگاه توسط رایانه شناخته میشود و امکان استفاده از دستگاه فعال میشود. و یا بعد از اتصال دستگاه به رایانه کمی صبر کنید

    29,000 تومان مشاهده
  • درایور دستگاه پرینتر EPSON LQ-106KF ESC/P2

    راه انداز EPSON LQ-106KF ESC/P2

    29,000 تومان مشاهده
  • درایور دستگاه پرینتر EPSON PM-780C

    راه انداز EPSON PM-780C

    29,000 تومان مشاهده
تعداد نتایج: 62
ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...