تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.


کتاب «روش تحقیق در علوم مدیریت و حسابداری» تألیف دکتر محمود خواجه پور و معصومه راجی، توسط نشر ناقوش منتشر گردید.

درباره کتاب:
این کتاب از پنج فصل به شرح زیر تشکیل شده است و تلاش شده با مثال ها و تمرین های مختلف، به بیان ساده و مفهومی مباحث این حوزه بپردازد:

فصل اول، با عنوان طرح و کلیات پژوهش، مفاهیم پایه مورداستفاده تحقیق در علوم انسانی، منابع شناخت، فرآیند پژوهش را مورد بحث قرار داده است.
فصل دوم، با عنوان بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق به بررسی اهداف، اقدامات محقق در هنگام بررسی پیشینه، منابع در دسترس محققان و همچنین شیوه تنظیم گزارش پیشینه تحقیق پرداخته است.
فصل سوم به بررسی روش‌شناسی تحقیق پرداخته است. در این فصل به بررسی ابزارهای مختلف اندازه‌گیری همچون مشاهده، مصاحبه، پرسش‌نامه و سایر ابزار و ویژگی‌های آنها، اهمیت نمونه‌گیری در تحقیقات، روش‌های نمونه‌گیری تصادفی و غیرتصادفی و حجم نمونه موردنیاز، انواع تحقیقات شامل بنیادی یا کاربردی، کمی یا کیفی، پرداخته شده است. در رابطه با تحقیقات کمّی پژوهش‌های پیمایشی، همبستگی، آزمایشی و علّی-مقایسه‌ای و در رابطه با تحقیقات کیفی تحلیل محتوا، قوم‌نگاری، تحقیق موردی، اقدام پژوهی، تئوری بنیادی، تحلیل گفتمان و تحقیق تاریخی توضیح و تبیین شده است.
فصل چهارم کتاب به بررسی روش‌های مختلف تجزیه‌وتحلیل آماری یافته‌های تحقیق پرداخته است، در این فصل روش‌های مختلف آمار توصیفی و استنباطی توضیح و تبیین گردیده است. در پایان همین فصل انواع مختلف برنامه‌های آماری که مورداستفاده محققان قرار می‌گیرد، معرفی شده است.
فصل پنجم نیز با عنوان تدوین گزارش تحقیق، روش تنظیم گزارش تحقیق و شیوه نگارش یک مقاله علمی ذکر شده است.

با توجه به محتوای اثر این کتاب می‌تواند برای یک درس دو یا سه واحدی روش تحقیق، مورد استفاده کلیه دانشجویان رشته‌های مختلف علوم انسانی قرار گیرد. امید است که دانشجویان بتوانند با مطالعه این کتاب با مبانی و اصول روش تحقیق آشنا شوند.

عنوان کتاب: روش تحقیق در علوم مدیریت و حسابداری
تألیف: محمود خواجه پور - معصومه راجی
سال چاپ: 1401
ناشر: ناقوس


ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...