تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.
 جزئیات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد. متن اطلاعیه به این شرح است:

دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۵ که جز ۱۵ درصد برتر دانشگاه تهران بوده و یا از دانشگاه‌ های مشمول این فراخوان که در ۱۵ درصد برتر رتبه بندی قرار دارند، در تمامی رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

تمامی متقاضیان، از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۸ تا ۲۰/‏۰۸/‏۱۳۹۸ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران (http://ems۱.ut.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل شده تقاضا اقدام نمایند.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام، دانشگاه‌های مشمول فراخوان و سایر اطلاعات تکمیلی به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس http://academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...