تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.


سامسونگ با افتخار اعلام کرد که پنل گوشی هوشمند نشکن اش موفق به دریافت گواهینامه تضمین کیفیت از Underwriters Laboratories (UL) شده است. این بدین معنی است که این صفحه فوق بادوام به چیزهای بسیار سودبخش مثل تعهدات نظامی و خودرویی نزدیکتر است. اما اجازه دهید جدی باشیم. یه نفر می خواد یه راهی برای شکستن این شئ پیدا کنه و امیدوارم اون فرد من باشم!

صفحه نمایش جدید قابلیت ضد تخریبی خود را مرهون دو نوع آوری است. سامسونگ می گوید که که صفحه OLED ، یک لایه نشکن دارد. (یک لایه که در اصل پوششی است که مواد آلی، کاتدها و دیودهای صفحه نمایش را نگه می دارد). همچنین در این صفحه نمایش سامسونگ از نوعی پلاستیک انعطاف پذیر جدید که مثل شیشه ترک نخواهد خورد استفاده می کند. بنابراین شما می تونید پرتابش کنید، بکوبینش (بهش ضربه بزنید) و خمش کنید بدون اینکه صفحه نمایش بشکنه.

البته سامسونگ برای دریافت گواهی نامه UL آزمایشاتی را بایستی انجام می داد.
بعد از آزمایش سقوط که 26 بار پیاپی، در فاصله 2/1 متر از سطح زمین ( تقریبا 4 فوت) انجام شد، و انجام آزمایشات در دمای بالا (71 درجه) و دمای پایین (32- درجه)، صفحه نشکن سامسونگ بدون هیچ گونه آسیبی به جلویش، کناره هایش و لبه هایش به کار کردنش بدون هیچ مشکلی ادامه داد.

سامسونگ همچنین یک ویدئوی مبهم از قابلیت نشکنی صفحه نمایشش منتشر کرد. در این ویدئو، فردی با چکش پلاستیکی به صفحه نمایش ضربه می زند که روش قانع کننده ای برای نشان دادن اینکه یک شئ چقدر بادوام و مستحکم است نیست.

خاطر نشان کردن این موضوع با ارزش است که سامسونگ چندین بار از لفظ کاملا نظامی استفاده کرده است. آیا این بدین معنی است که این شرکت کره جنوبی خودش را برای مجهز کردن نظامی ها با گوشی های هوشمند یا سایر وسایل آماده می کند؟ مشخص نیست:

برای مشاهده ویدئوی مربوطه، به این لینک مراجعه کنید.

بایستی خاطر نشان کرد که سامسونگ نخستین شرکتی نیست که به ساخت صفحه نمایش نشکن مباهات می کند. قبل تر در سال 2015، شرکت موتورولا چنین ادعای مشابهی در مورد Droid Turbo 2 داشت. این شرکت اعلام کرد که گوشی اش ضد ضربه است
Gizmodo بطور طبیعی، 70 بار پرتابش کرد. Droid Turbo 2 عملا سالم ماند.
بنابراین نمیتونیم منتظر باشیم که صفحه نمایش جدید سامسونگ رو با یه چیز مشابه و تکراری امتحان کنیم. و چون که نشکن مثل ادعای یه آدم هرزه هست با یه چکش فلزی یا یه کارد بزرگ خورد و خاکشیرش می کنیم! با حال میشه!

منبع:
gizmodo.com
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...