تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص نحوه، زمان ثبت نام و همچنين جداول رشته ها و مواد امتحاني آزمون ورودي دوره هاي دكتري (Ph.D) سال 1395 منتشر شد.


لازم به ذکر است تغییرات گسترده ای در منابع امتحانی برخی رشته ها اعمال شده است. برای مثال، عناوین دروس امتجانی آزمون دکتری 95 مجموعه مدیریت به شرح ذیل تغییر یافته است:

عناوين دروس امتحاني مجموعه مدیریت:
الف) زبان انگليسي
ب) استعداد تحصيلي
ج) دروس:
1- روش تحقيق و آمار
2 - مباني سازمان و مديريت
3- اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام.

تغییرات آزمون دکتری
آزمون دکتری ۲ بار در سال برگزار می شود و نتایج آن به صورت کارنامه به دانشگاهها و داوطلبان ارائه می شود.
بر اساس آئین نامه، تعداد ۲۵۲ رشته به ۷۲ رشته تغییر یافت و مقرر شد سازمان سنجش آزمون دکتری را دو بار در سال برگزار کند و نتایج آن را به صورت کارنامه به دانشگاهها و داوطلبان اعلام کند و دانشگاهها بر اساس حد نصاب اعلام شده فراخوان پذیرش ارائه دهند.

خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور، یادآور شد: اطلاعات لازم برای این حد نصاب ها توسط سازمان سنجش به دانشگاهها ارائه می شود تا دانشگاهها بتوانند درصد لازم را در فراخوان لحاظ کنند. در حال حاضر بر اساس مصوبه شورای نظارت و پذیرش دکتری نتایج این آزمون تا دو سال اعتبار و اگر شخصی از نتایج خود راضی باشد تا دو سال می تواند برای پذیرش در دانشگاهها اقدام کند. خدایی تاکید کرد: اولین آزمون اسفندماه برگزار می شود.
وی درباره نتایج آزمون کارشناسی ارشد و دکتری نیز گفت: بر اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده نتایج هفته اول شهریورماه اعلام می شود.

تغییرات زمان آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور درباره تغییرات آزمون کارشناسی ارشد نیز گفت: تغییر مهمی در زمان آزمون کارشناسی ارشد ایجاد شد که بر اساس آن مقرر شد این آزمون ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ۹۵ برگزار شود. سازمان سنجش هر ساله این آزمون را بهمن ماه برگزار می کرد و با توجه به فصل زمستان و مشکلاتی که در این فصل وجود داشت بعضی مواقع منجر می شد که آزمون با تغییر یا تعویق برگزار شود برای همین آزمون به اردیبهشت ماه منتقل شد.

وی در ادامه افزود: آزمون سراسری نیز امسال مقارن شد با ماه مبارک رمضان که ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه برگزار شد اما سال آینده این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان و ۲۴ و ۲۵ تیرماه برگزار می شود.
نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...