تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

احتراماً با توجه به رسالت پژوهشی سایت فرافایل و تلاش در جهت تولید محتواهای علمی، از کلیه دانشجویان و پژوهشگران محترم در زمینه تولید محتواهای علمی و آموزشی و همکاری مستمر با سایت دعوت به همکاری می شود.

از دانشجویان و پژوهشگران محترمی که امکان همکاری در زمینه هایی نظیر تدوین جزوات آموزشی و کنکور (ارشد و دکتری)، ترجمه مقالات تخصصی، تدوین تست های کنکور، تدوین خلاصه کتاب های درسی جهت آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری، مشاوره و تدوین پروپوزال های تخصصی با تعیین موضوع توسط خریداران، مشاوره تخصصی در  زمینه تدوین پایان نامه، معرفی منابع روز و مهم کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری و تهیه جزوات مربوطه، تهیه پاسخنامه تشریحی کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری و ... خواهشمندیم از طریق بخش تماس با ما ، نام رشته تحصیلی و زمینه همکاری مربوطه را ارسال فرمایند.



شرایط همکاری:
- ارسال زمینه های ممکن جهت همکاری در خصوص تولید محتواهای علمی و آموزشی توسط شما از طریق بخش تماس با ما
- تدوین فایل های مربوطه پس از تأیید موضوع توسط مدیر سایت و ارسال آنها از طریق پنل کاربری. فرافایل، با توجه به اموری که در زمینه سئوی حرفه ای فایلهای شما انجام می دهد و همچنین تبلیغات گسترده در فضای مجازی، فروش بالای فایل های شما را تضمین می نماید. به ازای هر فروش، مبلغ مربوطه (تا سقف 75% مبلغ فایل) به حساب شما واریز می گردد.
- امکان ارجاع سفارشات دریافتی از مشتریان (در زمینه هایی نظیر تدوین پروپوزال، پایان نامه، ترجمه مقاله و ...) به کاربرانی که زمینه های همکاری را اعلام کرده اند.
- فایل هایی که بر اساس سفارش مشتری تدوین می شوند، بلافاصله پس از تأیید مشتری، مبلغ مربوطه به حساب کاربر واریز می گردد. همچنین شما می توانید سایر فایلهای تدوین شده خود را نیز یکباره به ما بفروشید و مبلغ مشخصی را به ازای هر فایل (بین 5 هزار تومان تا 50 هزار تومان) دریافت کنید. بدیهی است در چنین حالتی، دیگر به ازای فروش فایلها در سایت، مبلغی به حساب شما واریز نمی گردد؛ چرا که امتیاز فروش آنها پیش از این در اختیار فرافایل قرار گرفته است.
- این همکاری عموما بلندمدت خواهد بود (بخصوص در زمینه های مشاوره و تدوین پروپزوال و پایان نامه و ترجمه مقالات) و با توجه به رشد روزافزون سایت فرافایل، افراد منتخب پس از مدتی به عضویت رسمی کمیته علمی فرافایل درخواهند آمد.
- فایلهای ارسالی می بایست حتما توسط خود فرد تهیه شده و به هیچ وجه در اینترنت وجود نداشته باشند.
- فرافایل، تمرکز ویژه ای بر اینگونه فایلها خواهد داشت و با تبلیغات گسترده مستمر، فروش بسیار بالای آنها را تضمین می کند.

نظرتان را ارسال کنید

  1. سارا 1394/02/18

    سلام

    عالی بود.

    تشکر.

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...