تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

ترجمه کتاب It's not Luck با عنوان «شانسی در کار نیست» نوشته آقای دکتر گلدرت در زمینه آموزش فرآیند تفکر تئوری محدودیتها، چاپ گردید.

نویسنده در این کتاب به آموزش مدیریت و بخصوص فرآیند تفکر در قالب یک داستان می پردازد. روشهای مدیریت در این کتاب به شکلی ساده توضیح داده شده اند و فهم آنها نیازی به تحصیلات دانشگاهی یا مطالعات قبلی ندارد.

دکتر گلدرت، بنیانگذار تئوری محدودیتها، در این کتاب مانند سایر کتابهای خود نظیر «هدف» و « زنجیره بحرانی»، به بیان تئوری ها و نظریات برجسته خود در قالب داستان می پردازد. 

فــــرافایل مطالعه این کتاب ارزشمند را به کلیه افراد پیشنهاد می کند. این کتاب تکنیک های آموزنده ای برای مواجهه با تعارضات مختلف در محیط کار و حتی در زندگی شخصی به شما ارائه می کند و می آموزد چگونه می توان به سادگی آنها را ریشه یابی و برطرف نمود. 




عنوان کتاب: 
شانسی در کار نیست
نویسنده: دکتر گلدرت
مترجمان: داریوش نقشینه، محمود خواجه پور، حمیدرضا زارع
انتشارات: مهیستان
تعداد صفحات: 315 صفحه


جهت خرید اینترنتی نسخه چاپی این کتاب، لطفا از طریق نظردهی در پایین همین بخش یا سایر روشهای تماس، با ما در تماس باشید.

نظرتان را ارسال کنید

  1. سجادی 1402/06/03

    سلام
    امکان خرید این کتاب هست ؟

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...